Rainforest en Ocean ontmoeten elkaar......

26 december 2017 - Melbourne Airport, Australië

Al verschillende keren het bord Simpson voorbij zien komen, het dorp waar mijn tante en oom wonen. Maar nu pakken we de afslag......even door de ramen gluren, gezellig aan de keukentafel, wat een weerzien! Thee, koekjes, babbelen, lekkere maaltijdsoep, USB stick uit Nederland bekeken met filmpjes van de rest van de family, een rondtoer door Simpson en de boerderij bekeken waar ze 20 jaar gewoond hebben en waar ik 2 keer mijn vakantie heb doorgebracht. Nog net als toen!  Wat was dat leuk, herinneringen ophalen! Wat later in de middag naar Colac, waar we bij Harrie( neef) en Caren waren uitgenodigd voor Christmas avond Diner. Ook Wendy was aanwezig, mijn oudste nicht. Kletsen, praten, babbelen, cadeautjes uitpakken rondom de kerstboom, want ook de kinderen en kleinkinderen van Harrie en Caren waren er. Een en al Gezelligheid. Rond een uur of 22.00 uur werd het koud en Rob heeft ons teruggereden in de grote ford van Oom Cees, die niet meer in het donker mag rijden. Welterusten!

De Volgende dag was oom Cees druk in de weer om voor ons een Engels ontbijt klaar te maken, heerlijk! Alle spullen uitgezocht die we niet meer nodig hadden, ze hoeven de eerste weken geen boodschappen meer te doen. Tja, en dan ga je weer op pad. Het gaat jullie goed Oom Cees en tante Sjaan!

Onze reis gaat weer verder.....Door het Otway NP, terug naar de Great Oceanroad. Een wandeling door het rainforest, wat een mooie varenbomen en mega bomen, waar je in kunt gaan wonen, zo groot. En dan in Princetown, de Ocean, wilde golven, kliffen, plateau’s om te luieren en strand. Een slingerweg toonde ons verschillende vergezichten en zo kwamen we aan bij onze laatste camping in Australië, Kennett River. Niemand aanwezig in het kantoortje. Wel een bericht dat ze er morgen om9.00 uur weer zijn, ehhhh, wie doet voor ons de slagboom open?  Rondje lopen, vragen, gebruik de bel maar, geen reactie, wat nu? Misschien bij het huisje naast het kantoor? En jawel. Ik heb iedereen een mail gestuurd. Op de grond liggen enveloppen die je ziet als je de hordeur openmaakt. Oké........sorry, geen internet gehad de laatste dagen!

Een camping vol met vrolijk gekleurde parkieten en bomen met koala’s. Een echte familycamping aan de Ocean. Klikkerdeklik ging ik weer op pad met mijn fototoestel, Rob deed een nappie. S’Middags lekker geslenterd langs het water. Ons avondeten bestond uit kipkarbonade en bij de buren lag een megakalkoen op de BQ. Verschil moet er wezen........de mooi gekleurde parkieten genoten mee van onze kruimeltjes. Gingen zelfs op je schouders, arm en hoofd zitten. Een vrolijke kerst!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade