Lovina, Sing Sing..

3 mei 2016 - Banyuwangi, Indonesië

na een heerlijk ontbijtje vandaag weer een wandeling, eindpunt de SingSing watervallen! Route op de GPS bekeken en op google map en wandelschoenen aan!

We liepen al snel door de rijstvelden en volgde Rob met zijn GPS in zijn hand. Overal hoorde we "klong kling" of iets soortgelijks. De zelf gemaakte vogelverschrikkers. Een bamboestokje dat op een blikje slaat dmv een windmolentje. We liepen al snel langs armoedige huisje, scharrel varkens, moestuintjes, fruitbomen, kapokbomen en spelende kinderen!

Scooterende jeugd in nette schooluniformen toeteren ons voorbij en zwaaide en lachte vriendelijk naar die vier wandelende Hollanders. Vooral als we twee keer voorbij liepen, nml heen en terug in een korte periode! Die GPS van tegenwoordig......maar wij vonden het prachtig! Af en toe een kraampje induiken voor water en de berm in omdat er weer een scooter aan kwam met een 4 meter breed tapijt op zijn scooter of iets soortgelijk  en de Sing Sing kwam in zicht. Genietend van het prachtig uitzicht van de vallei, lieten we het watervalletje voor lief en begonnen we aan de terugweg, helaas via de weg! Nog een prachtig winkel ingedoken met airco en heeeel veel kleding, souvenirs en koek/snoep en een prachtige tuin.