Laatste dagje.....

18 mei 2016 - Denpasar, Indonesië

Onze laatste dag op Bali is aangebroken. Vanavond vliegen we terug, de nacht in met het allernieuwste toestel van de Singapore airline vloot. De allereerst vlucht op Amsterdam was 10 Mei 2016 dus ben benieuwd. De voornaamste bezigheden vandaag.......koffer inpakken, een beetje slenteren over het strand en hangen bij het zwembad met fruit, lekkere koeken, een flesje water en mijn e-reader en mijn Australisch een beetje ophalen tussen de Aussies. Zit ik te vertellen dat mijn tante in een klein dorpje woont niet zo ver van de twaalf apostelen, great ocean road, zegt ze oh ik kom weleens in Timboon.........duhh,

Ja, dat is ondertussen alweer 35 jaar geleden....

Nog wat tropisch fruit meesmokkelen voor de wachttijden op het vliegveld. We hebben al een Boardingpas dus anderhalf uur van te voren aanwezig zijn.

We hebben de pech dat we vanwege het verkeer in de eenrichtingweggetjes vanuit het hotel de 6 km. naar het vliegveld vanaf half 5 stapvoets afleggen. We zijn dus genoodzaakt om voor die tijd al te vertrekken. Maar ach, er is wel airco daar! Om 20.00 uur het eerste vliegtuig, aankomst Singapore 22.40 rennen naar de andere kant ( grapje) metro naar de andere kant en om 23.55 naar Amsterdam, aankomst 07.15. Met een Jetlag in de trein naar Boxtel waar hopelijk onze auto geparkeerd staat! Ik hoop dat jullie een beetje hebben kunnen meegenieten door het lezen van mijn/ onze reislog!