De eerst dag op Bali, Ubud

19 april 2016 - Ubud, Indonesië

Na een voorspoedige reis vanaf Amsterdam, landen we met Singapore airlines, 12 uur later met onze buik goed vol (ja zelfs een ijsje) op het vliegveld van Singapore. Een waardebon gekregen twv $75,- omdat mijn tv scherm het de laatste paar uur niet meer deed en daar even lekker luchtje voor uitgezocht!

Een wachttijd van 2 uurtjes voor onze vlucht met Garuda, gaf ons de tijd om ons van de wintervacht te ontdoen om vervolgens in en fris en fruitig broekje in het vliegtuig te stappen.

Tot onze verbazing met 26 man, dus ieder had zijn eigen stewardes en nog belangrijker....3 bedden om op te gaan liggen!. Aan weerskanten van het vliegtuig een paar ramen om het plaatje af te maken. Mocht er aan de ene kant te veel bewolking zijn......snel het gangpad oversteken dus! Een mooie vlucht.....over heeeeeeel veel eilandje, we staken Bali over van Noord naar Zuid om vervolgens bijna op waterskiën te gaan landen op Denpasar ( altijd spannend)! Het duurde niet lang voordat de 26 koffers uit het vliegtuig waren en eenmaal door de douane, stond een mooi taxichauffeurtje ons al op te wachten met een bord in zijn hand! Kon niet missen.

Gelukkig een busje met airco want jeetje.....35 graden is niet mis! Nog een dik uur rijden, nu weet ik waar alle scooters gebleven zijn, kwamen we aan in ons hotelletje, tussen de rijstvelden en de bananenbomen. Een luxe huisje!!! Badkamer buiten, ja echt, zie foto 's! Bij de deur bloemetjes en natuurlijk een mooi opgemaakt bed!

Na een grondige inspectie door Rob op zoek naar beestjes, zijn we nog even met de pendeltaxi van het hotel naar het dorp gereden. De euro's omwisselen voor miljoenen........rupiah! En nu zwemmen en onder de stortdouche....buiten dus!

1. Esmee:
    19 april 2016
    Wiehaa het genieten kan beginnen! Het klinkt nu al op en top dus dat wordt vast een mooie vakantie! Veel plezier daar
  2. Anneleen:
    19 april 2016
    Heel veel plezier daar op Bali en als je het nog niet wist:
    Alles gaat er in een super relaxed tempo dus doe mee!