De voorbereidingen....

17 april 2016 - Esch, Nederland

De koffers zijn ingepakt en vanmiddag nog even de handbagage nakijken en de I-pad, telefoon en E-reader volladen! Het is toch een reisje van 17 uur!

Precies op de minuut dat we konden inchecken, online om de beste stoelen te bemachtigen........niet dus, waren voor ons al ingevuld!  Rij 32 stoelnummer A en B. Jolanda en Lowie zitten 4 rijen achter ons, in het midden. Nou ja, we vliegen met een van de beste vliegmaatschappijen nml Singapore airlines dus we gaan er van uit dat het allemaal "goeie" plaatsen zijn.

Vanmorgen nog een mail uit Flores om de maten van de vinnen door te geven en Rob wil daar toch echt duiken.......en paspoortnummers voor de Komodo en  Rinca eilanden. Onze gids heet Silvester.

Nog wat informatie over de binnenlandse vlucht dat we toch zeker op het vliegveld worden opgehaald door een chauffeur die ons vervolgens naar het hotel brengt. We zijn tenslotte geen backpackers.....Morgenvroeg om 06.00 uur brengt Tim ons naar Schiphol waar onze rondreis naar Bali, een bezoekje aan Java, Flores en de kleine Sunda eilanden gaat beginnen

1. Anne-Jose:
    17 april 2016
    Heel veel plezier en ben benieuwd naar jullie reisverhaal en de duikervaringen van Rob in Komode. Welke duikschool gaat hij mee?
  2. Juul:
    17 april 2016
    Super Super Super veel plezier. Geniet van alles wij zullen jullie wel erg missen hoor! Dikke zien Bram, Liz, Zeg en wij natuurlijk.
  3. Hannie Breukhoven:
    17 april 2016
    Wat lief Juul, ook van mij een dikke kus aan Liz, Zef en Bram. Ik zal ze wel gaan missen hoor....
    En helaas voor Rob, Anne-Jose, Maar er wordt alleen gesnorkeld bij de Komodoeilanden. We gaan nml met een gewone boot en geen boot met duikuitrusting!